سلام مامانا به نظرتون این برفکه

تصویر
۹ پاسخ

با چوب بستنی رو زبونش اروم بکش اگه رفت شیره

قطره نیستاتین

والا پسر من شیرخشک میدادم روزی دوبار اینجوری بود اذیتم بود برا شیر خوردن
اگ اذیت نیستو فقط رو زبونشه برفک نیس

من یبار زبون پسرم انگار سبز شد بردم گفت برفک نیست

اگه گوش پاک کن بکشی تمیز بشه برفک نیست
سقف دهان هم نیست فقط زبون هست احتمال داره برفک نباشه

اره عزیزم ببر دکتر خیلی زیاد

نه گلم شیره اصلا برفک نیست چون پسر منم همینجوری میشه دکتر گفت شیره

وای چقدر زیاده اره بنظرم برفکه ببر دکتر بهش قطره میده گناه داره بچه😢😢😢

ببین با آب میره

سوال های مرتبط

مامان آنیا😍 مامان آنیا😍 ۱۳ ماهگی
مامان mahlin مامان mahlin ۱۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۱۵ ماهگی
مامان پاشا🩵 مامان پاشا🩵 ۱۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۱ ماهگی