۷ پاسخ

باید بری دکتر
انتی بیوتیک میده
ضمن اینکه احتمالا دیگه نباید شیر بدی و شیر خشک باید بدی

من دکتر زنان رفتم چون خیلی شدید بود و دارو جواب نداد رفتم پیش متخصص جراح فلوشیپ سینه

سلام عزیزم من دوهفته پیش درگیرش شدم فوق العاده وحشتناک بود برام تب و لرز شدید درمانش فقط این انتی بیوتیک صرری هم نداره مصرفش هر ۶ساعت مصرف کن خوب شی
کلوگزافا ۵۰۰
پیدا نکردی دکترم گفت بهم البته چون این انتی بیوتیک مخصوص ماستیت پیدا نکردم سفالکسین ۵۰۰ هر۶ ساعت بخورم تا این رو پیدا کنم

متخصص جرح عمومی باید بری

متخصص سینه

فقط یه دونه ژلوفن بخور خوب میشی

دکتر زنان

سوال های مرتبط