۱۳ پاسخ

من از روز اول پریود ۵ روز تخم هویج خوردم از فردای پاکی یه شب در میون اقدام‌ کردم تا وقتی فهمیدم باردارم! بعد از پاکی هم روغن سیاهدونه ماساژ میدادم رو شکم و رحم تا روز تخمک گزاری . بعد از تخمک گزاری دیگه نزدم

حدود ۱۰ ماه اقدام بودم
من با آمپول باردار شدم
قرص لتروزول و کلومیفن خوردم سه دوز آمپول رشد فولیکول زدم و دوتا آزادسازي


از روز آخر پریود تا ۱۴ سیکل شبا نافمو با روغن سیاهدونه ماساژ دادم
هر روز نیم ساعت پیاده روی
خوردن غذای مفید
فکر کردن ب اینکه قرار نیس باردار شم

منم فقط، یه بار روز تخمک گذاری رابطه داشتم منتظر نتیجه هستم ببینم خدا چی میخواد

من اولین ماهی که فهمیدم دقیقا بعد لز اتمام پریود باید اقدام کنم و اینکار رو کردم و یک شب درمیون اقدام کردم تا آخرین روز روزای باروری و بیخیالی طی کردم به باردار شدن یا نشدن ، همون ماه باردار شدم.نکات خاصی رو هم رعایت نکردم.فقط بخاطر فقر آهنم یک روز درمیون ففول پلاس میخوردم

۸ماه. بیخیالش شدم گرفت

البته از دوماه قبلش رعایت غدایی کردم

من س سال اقدام بودم نمی‌شدم
دقیقا همون ماهی که قرار بود برم ای یو ای باردار شدم

من یکسال اقدام داشتم نشد یکماه بیخیال شدم گفتم میرم عکس رنگی میگیرم همون ماه باردار شدم
بیخیالی از همه بهتره

و مهم تر از همه بیخیالی... بهترین دارو همین بیخیالیه

قرص اوابوست و فولیک اسید و ویتامین دی و پونیکا هم میخوردم

۹ ماه اقدام بودم
ماه آحری که باردار شدم خیلی بیخیال شده بودم یه جورایی دیگه بچه هم نمیخواستم وسط جنگ بودیم
دیگه فولیک و اینا هم نمینداختم
نفهمیدم چجوری گذشت

من این ماه ماه دوم اقدامم بود و فردا روز ۱۶ سیکلمه منتظرم ببینم نتیجه چی میشه😬

من رژیم گرفته بودم سالم خوری برنج روزی ی وعده ۵ یا ۶ قاشق مرغ گریل خوراک بدون روغن و... کرده روغن خامه قند و شکر کامل حذف
خلاصه رژیم بودم غذا پروتئینی و مقوی بود

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته دوازدهم بارداری