۲ پاسخ

چهارساله اقدامم تازه شش ماه شوهرم آزمایش داده و خودم پرولاکتین بالا داشتم که نرمال شده این ماه قرص و آمپول دلرم مصرف میکنم.. میترسم هیچوقت طعم مادر شدن رو نچشم 💔🥺

۴ سال اقدامم بی نتیجههه

سوال های مرتبط