۴ پاسخ

۲۱ سالم بود ۴ سال از ازدواجم میگذشت ناخواسته باردار شدم سقط شد بهم گفتن نازایی کلی حرف منم بعد چند ماه اقدام کردم با اولین اقدام گرفت پسرمو ۲۱ سالگی بدنیا اوردم الانم ک خودم زیاد مایل نیستم فقط بخاطر پسرم همسرم میخوام دومی رو بیارم

هنوز تصمیم‌ قطعی نگرفتم
۲۰ سالمه
۶ ساله ازدواج کردم ۴ سال ازعروسیم میگذره ولی بازم زوده با اینکه عاشق بچه ام

افکارم شاید عجیب باشه
من پارسال ازدواج کردم دلیل اینکه خواستم زود بیارم این بود که مامان بابام سنشون رفته بالا و خواستم باشن چون همیشه میگفتن کی بچه ی تورو ببینیم مریض حالن منم با خبر حاملگیم خوشحالشون کردم الان بیشتر از من ذوق دارن هر روز یچیز میخرن قبل اینکه حال منو بپرسن میگن جوجه چطوره و واقعا خودمم بچه دوست شدیدم ولی دلیل اصلیم این بود

۲۰ سالمه ۵ ساله ازدواج کردم
خیلی بچه دوستم شدید

سوال های مرتبط