چیکار کنم شکمم کار کنه بعد سز ؟ کار نکنه چی میشه؟

۷ پاسخ

بیمارستان شربت بت میدن اون موقع ادامس نعنا بجو واس نفخ معده مایعات زیاد بخور غذای رقیق چای نبات شکمت کارمیکنه

خوب نیست دیگه باید کار کنه

عرق نعنا با قرص دایمتکون بخور واقعا عالیه باید نفخت از بین بره اذیت میشی شدید

روغن زیتون بریز رو سالادت درجا کار میکنه

تنها چیزی که برا من جواب بود کمپوت گلابی بود محشر بود واقعا من همیشه معدم اذیتم می‌کنه ولی بعد سزارین اولین دستشویی که رفتم معدم مشکلی نداشت خداروشکر

این سوال منم هس اخه من خودمم همین الانشم یبوست دارم میترسم بعداز سزارینم یبوست بگیرم بیوفتم تو دردسر

الو بخارا خیس کن تو آبجوش، سرد ک شد بخور،
شیاف گلیسیرین بزرگسالان هم خوبه
میگن حتما باید کار کنه تا دکتر بدونه روده مسدود نشده باشه

سوال های مرتبط

مامان عشقای من 💙🩷 مامان عشقای من 💙🩷 ۴ ماهگی