نرماله چون تو این دوره اعتصاب میکنن ماله من یه مدت منو به گوه خوردن انداخت خیلی کم شیر میخورد
یکم مدارا کن
کمه ک ۳۰ تا
حتی ۶۰ هم کمه دلوین با اینکه زود بدنیا اومده ولی الان ۹۰ تا ۱۲۰ تا میخوره هر دوساعت
ببرش دکتر فاطب وزن کم میکنه ها
من میدونم بالا بردن وزن بچه چقد سخته
با بدبختی رسوندم دلوینو ب ۵۵۰۰
شیرخشکشو عوض کن ، ببر دکتر،شاید باید داروهاش عوض بشه
منم مثل تو هم شیرخودمو میدم هم شیر خشک
جدیدا پسرم سینه امو پس میزنه تو بیداری
الان دیگه بچه ات زرنگ شده شاید اون داره شیشه رو پس میزنه
ممکن هم هست شیرت بیشتر شده با همون سیر میشه
ولی از اونجایی که وزنش کمه حتما شیرت مقوی نیست
باید بیشتر به خودت برسی اگه شیرخشک نمیخواد
من شیرخشک نان کامفورت میدم طعمش خیلی خوبه اگه توام خواستی به بچت بدی قبلش با دکتر مشورت کن
ولی من پیشنهاد میکنم
عالیه
فقط سخت پیدا میشه
اسم شیرخشکت چیه شاید طعمشو دوست نداره
۶۰ هم کمه
وزن گیریش خوبه ؟ هرچند ساعت بهش شیر میدی ؟
من ۱۲۰ میل میدادم دارم زیادش میکنم میگم داره میره تو ۴ ماهگی باید بیشتر شیر بخوره
خییییلی کم شیر میدی سی تا واسه ماه اوله
نمیشه تند تند شیرش بدی
ک ۳۰ سیسی جبران بشه
مثلا اگر قبلا هر دوساعت ۶۰تا بود الان هر یک ساعت ۳۰ تا بدی
دقیقا دختر من
برو تایپینگو ببین
دکتر ب من گف چون دارن میبینن خیلی کنجکاو میشن شیر کم میخورن ،پسر منم همینه من شبا موقعی ک میخواد بخوابه با خوابه بهش ۹۰تایی شیر میدم میخوره،یچیز دیگه هم ک هست شیشه شیری ک زیاد مک بزنه فعلا بهش نده تا بتونه شیرشو کامل بخوره نمیدونم خوبه یا ن ولی من این کارو میکنم
رفلاکس نداره؟
اینجوروزن کم میکنه لاغر میشه ببرش دکترش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.