۵ پاسخ

توآب ولرم سرکه سیب بریز پاشویش کن وپیاز ورق کن زیر پاش وپیشانیش بزار

ایبروفن شربتش بده سریع میاد پایین

بچه ی منم از دیروز اینطوریه تبش هی میره بالا هیچ علایم دیگه ای نداره. شما دکتر بردید؟

پاشویه کن یکسره
بچه منم هست سه روزه اسبرم اصلا پایین نمیاد اگه هم بیاد سریع میره بالا

پاشویه کن

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۲ سالگی