۳ پاسخ

نه اشکال نداره بده من از دکتر پرسیدم

نه اشکال نداره من از پزشکش پرسیدم گفت شماره ۲ فقط کالریش کمتره چون بچه غذا میخوره

عزیزم ببلاک میدی راضی هسی ؟ وزن دهیش چطوره ؟

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی