خانما امروز میرم انتی برام دعا کنید سالم باشع بچم

۹ پاسخ

انشالله که سالمه نی نی فسقلی

الهی که صحیح وسلامته😘

ان شاءالله سالم و سلامته
منم شنبه ی آینده باید برم ان تی خیلی برای منم دعا کن نی نی سالم و سلامت باشه و رشدش خوب باشه

ایشلا که همه چیز خوب باشه 🥰

انشاالله که خوشحال برمیگردی 🥰

انشالله سالمه 🤲

انشالله سالمو سلامته عزیزم ❤️

انشاالله که همچیزش خوبه عزیزم😍

انشاالله که سالمه عزیزم😍

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیهان و آرمان🩵 مامان آیهان و آرمان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری