پسر من 38هفته رفت دستگاه انشالله که زود به دنیا نیاد بموقعه بیاد
اره سه روزمیره دستگاه
موندنش ک میمونه ممکنه دستگاه بره اما کم بچه دوستم سی و چهار هفته یه هفته دستگاه بود بعد اومد خونه
بچه من دستگاه نرفت کامل بود
اره فکر میکنم میره دستگاه
ولی میمونه اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.