آمپول ریه بزن قبلش
دختر من ۳۵ هفته و ۶ روز ب دنیا اومد
۳ کیلو هم وزنش بود
ولی۶ روز تو دستگاه بود
چون ریش کامل نبود و تنفسش مشکل داشت
بخاطر ریه هاش میره دستگاه
پسر من ۳۸هفته و ۳روز دنیا اومد رفت زیر دستگاه همچی بستگی ب شرایط نوزادت داره موقع تولدش عزیزم
۳۵ب بعد دگبچهکامله عزیزم بستگی ب ریه وتنفسش داره خدایی نکرده دستگاهم بره نهایت چند روزه
بستگی به تنفسش داره
قشنگم بچه ممکنه وزنش عالی باشه ۴۰ هفته هم دنیا بیاد ولی به خاطر افت اکسیژن،زردی یا هرمشکل دیگه ای هم بره دستگاه
و ممکنه ۳۵ هفته دنیا بیاد وزنشم کم باشه ولی شرایطش استیبل باشه و نره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.