درود به ماه هشتم🤤✌🏻

۹ پاسخ

منم هفته ی دیگه میام ،😁

بسلامتی انشاالله خوشا بحالت😂

ماه پادشاه درد ۸

پاه هشت نگو بگو ماه درددد ماه زجر😑😑

خداراشکر ان شاللع این ماه ب خوبی بگذرونی

ی سال طول کشید ۸ و تموم کردم🤣🤣🤣

ماه هشت زود میگذره راحتر از هفت 😃

سه ماه تو ماه هشتم گیر کردم

مگه ۳۴ هفته هشت ماه نیست

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۳ ماهگی
مامان عرشیا💙♥️ مامان عرشیا💙♥️ ۶ ماهگی
مامان فنچ🧸 مامان فنچ🧸 ۴ ماهگی
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان پناه💕 مامان پناه💕 ۲ ماهگی
مامان دلسا و نفس مامان دلسا و نفس هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۳ ماهگی