۱۰ پاسخ

عزیزم اولین ماه اقدامی؟؟؟؟؟منم فردا میزنم رابطه محافظت نشده داشتم

منم که چهار ماهه باردارم 😭🤣

من قرص میخورم نمیدونم چرا عقب انداختم دعاکن پریود شم

من استرس دارم فعلا موعدم نرسیده ی دونه چند ماه پیش سقط کردم

یاامام زمان ولمون خاهر دلت یه چیز دیگه بخاد لطفا

استغفر الله

انشالله خدا به هرکس که یه دونه داره یکی دیگه بده اونم از نوع دوقلو😂😂

من زدم خدا رو شکر منفی پررنگ بود 🤣🤣

من دیروز زدم مثبت شد

چه چیز خطرناکی هم میخوای ببینی😬🤣برای من مثل کابوسه 🥲

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته دوازدهم بارداری
مامان دخترکم وپسرکم مامان دخترکم وپسرکم ۲ سالگی