سلام گلم جدیدا خانما کلاس آمادگی زایمان شرکت میکنن که واسشون خیلی خوبه و هم بچه تو موقعیت درست قرار میگیره که تو طول زایمان کمتر اذیت بشن ولی درد شیرینی هست دردها انقباظی هستش و وقتی نزدیک بهم شد آماده زایمان طبیعی هستی استراحت نسبی و بعد از زایمان راحت میتونی کارهاتو انجام بدی کلا درد فقط برای همون چند ساعت اولیه است و بعد از زایمان هم دردهات برطرف میشه کلا و هم راحت تر به کوچولوت میرسی
من انتخابم زایمان طبیعیه
انگار یبوست بزرگی گرفتی که فشار میدی نمیاد همراه با دردی مثل پریودی
کلاس های آمادگي زایمان از اینترنت نگاه کن یاد میگیری
عزیزم دکترت کیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.