۴ پاسخ

پناه از نه ماهگی و ده ماهگی کامل سرپا میموند ولی اینقد میترسید قدم برنمیداشت یا دستشو می‌گرفتیم میترسید و گریه میکرد
تو یازده ماهگی دو ،سه روز گذاشتم تو روروئک
انگاری که ترسش بریزه
شروع کرد با کمکمون به تاتی تاتی کردن
و یدفه ای خودش راه افتاد

بنظرم اگه زودتر تو روروئک مبزاستم همون نه ماهگی ده ماهگی راه می‌افتاد

سلام عزیزم، طبیعیه
دختر من از ۸ ماهگی با کمک مبل راه میرفت الان تازه ۲ هفته اس ک مستقل راه میره

چه بچه فعالی!! 🧿
بنظرم شما توقعتو زیاد نکن هنوز خیلی کوچیکه حق داره هنوز بدنش قوت نداره
پسر منکه فقط میشینه و تکیه بدی جایی وایمیسته دیگه هیچ 😂

کف پای بچه صاف نیست هنوز تکامل پیدا نکرده اینجوری بنظرت میاد
و اینکه طبیعیه عجله نکن پسر منم همینه ترس داره اوکی‌میشن

سوال های مرتبط