پناه از نه ماهگی و ده ماهگی کامل سرپا میموند ولی اینقد میترسید قدم برنمیداشت یا دستشو میگرفتیم میترسید و گریه میکرد
تو یازده ماهگی دو ،سه روز گذاشتم تو روروئک
انگاری که ترسش بریزه
شروع کرد با کمکمون به تاتی تاتی کردن
و یدفه ای خودش راه افتاد
بنظرم اگه زودتر تو روروئک مبزاستم همون نه ماهگی ده ماهگی راه میافتاد
سلام عزیزم، طبیعیه
دختر من از ۸ ماهگی با کمک مبل راه میرفت الان تازه ۲ هفته اس ک مستقل راه میره
چه بچه فعالی!! 🧿
بنظرم شما توقعتو زیاد نکن هنوز خیلی کوچیکه حق داره هنوز بدنش قوت نداره
پسر منکه فقط میشینه و تکیه بدی جایی وایمیسته دیگه هیچ 😂
کف پای بچه صاف نیست هنوز تکامل پیدا نکرده اینجوری بنظرت میاد
و اینکه طبیعیه عجله نکن پسر منم همینه ترس داره اوکیمیشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.