حالا منکه خواهر دارم چیکار کردن برام مگه
منم. دلم خواهر میخاد
منک ندارم همیشه میگم خدا بهم یا دختر نده یا بده بعدیم برای اینکه تنها نباشه میارم چون دختر تنهایی خیلی عذاب میکشه منم تک دخترک دوتا داداش دارم میبینم وقتی دوتا داداشا بهم میرسن باهم بیرون میرن میگردن خوش میگذرونن ولی من همیشه تنهام
خواهر خیلی خوبه خداییش ،من سه تا خواهر دارم ولی دختر ندارم 😏
دختر منم خواهر نداره..زندگی بدون خواهر اصلا نمیشه تصورش کرد .من خودم سه تا دارم که موقع زایمان خیلی کمکم کردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.