۶ پاسخ

راس میگه اقای ملکه خیلی قشنگه
وینچنزو ام خیلییییییییییییی قشنگه فقط باید یکم بهش زمان بدی

زخم کاری اگه ندیدی ببین

ایرانی خاتون قشنگه / شکارگاه / تاسیان /

بهترین سریال خارجی مانی هیست(سرقت پول)
و منیفست(لیست پرواز) بشدتت خوبن حتمااا ببین
سریال ایرانی یاغی،وحشی،پوست شیر،سقوط از اینا خیلی خوشم اومد

من خودم اقای ملکه دیدم بهترین سریال بود برام
برنامه فیلم آز بزن هر سبکی دوس داری بزن نگاه کن

تو چه سبکی میخای تو هم بمن معرفی کن
کره ای ..دونده دوست داشتنی ..
ترکی ..عشق تجملاتی
ایرنی نمیدونم
فیلم زامبی..ما همه مرده ایم

سوال های مرتبط

مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۲ سالگی