۴ پاسخ

گلم ۱.۳۲ خیلی هم بد نیست،اگر بچه میخوای اقدام کن.چون سن که بره بالا این عدد هم کمتر میشه.
قرص اووبوست هم اینجوری نیست که حتما دوقلو بشه،فقط تخمک رو تقویت میکنه.

اوابوست داد

من برا بارداریDHEA خوردم وovaboost با اینا حمالهشدم

گرده نخل خرما هم بگیر بخور با عسل میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی