نباید شیشه شیر رو جایگزین میکردی الان یه پروسه ترک شیشه هم باید انجام بدی.
اشکال نداره همینو کم کن تدریجی بعد قطعش کن توی روز هم با شیشه بهش نده هیچی. هرچی اب و شیر خواست توی لیوان بده
کی بیدار میشه مثلا ساعت ۴و ۵ صبح؟کی می خواب و وعده آخر را می خوره؟
خب عادت کرده دیگه
باید شیشه رو هم بگیزی
من فقط اب میدم شبا
داغ میکنی میدی یا همینطور
خب اشتباه کردی وقتی ازشیر میگیری فقط در روز شیر پاستوریزه یا شیر محلی باید میدادی یا قبل خوابش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.