۶ پاسخ

بهش ابجوش نبات بده ببین بهتر نمیشه

یبوستی نیست به من سیوستیه همس میگه درد

پسر منم دوهفته اس اینجوریه

اگه تازگی ها اینجوری شده که انگار ویروسه رادمهر هم نزدیک یک هفته شایدم ده روز اینجور بود خوب شد اگه دائم میگه ببرش دکتر

دقیقا دیروز منم دخترمو سر این موضوع بردم دکتر

شکمش خوب کار میکنه؟
شاید دفع نداشته

سوال های مرتبط