من یه جعبه شو دیشب شوهرم پونصدو خرده ای گرفت
اینجا اظهار نظر زیاد میکنن مامات گفته استفاده کن منم از امشب میزارم
من از داروخانه یکورق گرفتم ۷۸هزارتومن
من خریدم ۲۴۵فکنم
ورق ده تایی ۹۰ تومن
من کلا ۵ دونه واژینال گذاشتم ۵تاهم خوردم
خیلی خوب بود برام
چون ۳۸هفته ختم بودم
یجور استفاده کردم ک خودم دردم گرفت و نیاز ب امپول فشار نشد
خیلی خوب دهانه رحم و نرم میکنه.
قوطی خریدم ۲۱۰
چ بهتر
اره گلم
ولی بزا دردات خودش شروع بشه بدنتم آماده زایمان باشه خود دردات شروع میشه منم گول گهواره این چیزای که میزارن خوردم ولی هیچ کاری نکن اگه میخوای طبیعی زایمان کنی
منم خیلی عجله داشتم زودتر بزام ولی این شد عاقبتم الان درکت میکنم که اذیتی دوستداری زودی نینیت بیاد ولی به دردهاش مشکلاتش هم پیش رو داری
اره خودم رفتم سز اختیاری
۶۰ یا ۷۰ تومن ورقی
بنظر منم بدرد نمیخوره منم گذاشتم یک فینگر بودم هی ترشح خونی میدیدم میترسیدم همش میرفتم چک بشم مشکلی نداره بچه بعدشم انقد معاینه کردن که رفتم سز اختیاری با اینکه دوتا طبیعی آورده بودم 🤕حیف طبیعی نکرده موندم ول ملت میرن سز چرا اخ
گفتم نی نی زود بدنیا بیاد زدم خودمو ناقص کردم سزارین چهار روزم درد طبیعی کشیدم دهانه رحم یک سانت باز شد با اون شیاف درد سریع بهم پیدا شد به هیچ عنوان نزارید میزارید هم 38به ید
من گرفتم ۲۷۰ استفاده هم نشد زایمان کردم
من گذاشتم توی 37هفته درد پیدا شد چهار روز درد طبیعی کشیدم دهانه رحمم یک سانت بود اخرشم سژارین
ببین از من میشنوی به هیچ عنوان الان نزار از 38به بد بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.