من اپتامیل میدم خیلی راضیم وزن دهیش خوبه
باید ببینی کدوم روی بچت میوفته.یکیمیبینی اپتامیل راضی نیس نان راضیه یکی هم برعکس
سیمیلاک نئوشور
من شنیدم که همه شیرخشک ها نسبت کالری نزدیک بهم دارن و فقط تداوم شیردهی و عدم رفلاکس کمک میکنه به وزن گیری
نان ١ میدم من عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.