خانوما چ شیرخشکی وزن دهیش بالاعه ؟؟

۵ پاسخ

من اپتامیل میدم خیلی راضیم وزن دهیش خوبه

باید ببینی کدوم روی بچت میوفته.یکی‌میبینی اپتامیل راضی نیس نان راضیه یکی هم برعکس

سیمیلاک نئوشور

من شنیدم که همه شیرخشک ها نسبت کالری نزدیک بهم دارن و فقط تداوم شیردهی و عدم رفلاکس کمک می‌کنه به وزن گیری

نان ١ میدم من عالیه

سوال های مرتبط

مامان ملوری🦢 مامان ملوری🦢 ۱۰ ماهگی
مامان بهراد و بهداد مامان بهراد و بهداد ۷ ماهگی