سلام دوستان‌چ شربت ویتامینی واسه بچه ۵ ساله خوبه

۲ پاسخ

من باری ویتال میدم و نئوزینک
یکی تموم شه اونیکی میدم و به همین ترتیب
اشتهاشو خوب میکنه وگرنه هیچی نمیخوره

لیکو زینک
ارژی پلاس
لیکو‌میون
کلا گوگل کنی کلی میاد

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۵ سالگی