خانومایی که طول سرویکس تونپایین بود چه علایمی داشتید؟

۵ پاسخ

منکه هیچ علائمی نداشتم. معمولا علائم نداره.من 26 بود

علائمی نداره

من هیچ علائمی نداشتم
تو سونو مشخص شد

من ک هیچ علائمی نداشتم
تو انومالی فهمیدم

هیچ علائمی نداشتم من
البته ۳۳ بود رو مرز بودم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد