ی بسته ۱بگیر یه بسته تعداد پایین هم صفر
سایز ۰ بسته ی بسته کوچیک بسته
نمیدونم ولی من یه بسته ۴۰ تایی سایز یک گرفتم روش نوشته برای ۲.۵ تا ۵ کیلو حالا اگ دیدم سونو اخر بچه خیلی ریزه یدونه صفر هم میگیرم
من دیروز دوتا صفر و دوتا یک گرفتم
صفر ی کوچیک بگیر ببین وزن بچت چطوره چقد مصرف میشه خواستی بازم بگیر اما یک دوتا بسته بزرگ فعلا بگیر اگر خواستی باز بگیر نمونه رو دستت
صفر خیلی کوچیکه برای بچه ۲ یا ۲ و نیم کیلوییه
به نظرم یه سایز صفر بسته کوچیک بگیر یه دونه سایز یک کوچیک بگیر تا دنیا بیاد بدونی چه سایزی نیاز هست
من ۰ نگرفتم ولی ۱ ۲ بسته گرفتم
۲_ ۴بسته
۳ _۴ بسته
۴ هم ۲ بسته بزرگ
عزیزم صفر برا بچه های نارسع...ولی مایبیبی یه سایز زده برا ۲و نیم تا ۵ کیلو من خودم ازاون گرفتم
فعلا یک یا دو بسته صفر بگیر چون شاید زیاد اندازه اش نشه
ولی یک رو میتونی چند تا بگیری راحت
از صفر دوتاویک ۲تابگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.