سلام خانوم ها پوشک سایز ۰ باید اول بگیریم یا ۱

۱۷ پاسخ

۱بگیر اگر دیدی برای نی نی بزرگه میتونی بخری ولی اگر تنگ باشه رو دستت میمونه

یک....

من اصلا صفر نگرفتم همرو از یک تا ۴ گرفتم

۱ بگیر اگه نی نی ریز بود موقع زایمان صفر بگیر

بستگی به وزن نینیت داره بعدش که فهمیدی چقدرع بپرس از پرستاری چیزی

سایز ۰ رو روی جلدش زده بود تا ۲.۵ کیلو برای نوزادان نارس

۱ بگیر من بچه اولم اصلا ۰ نگرفتم

عزیزم پوشکو الان ول کن روزای اخر بخر ببین وزن نینی چقدره،سایز صفر مال بچه های ضعیف و وزن پایینه زیر 3 اینا اکثرا از سایز یک باید بگیرن

من فعلا دو بسته ۱گرفتم

من یک گرفتم

برا من یه بچم ۲۹۰۰بود وزنش یکی هم ۳ کیلو بود ۱ بستم از اول گلم ۰ برا نارس هاس

فک کنم ۱ صفر برای زود رس ها و بچه های ریزه

من ۲ بسته ۰ گرفتم

من یک گرفتم

بستگی ب وزن جنین داره اگ بالای ۳ کیلو باش ۱ باید بخریم

سلام من یک گرفتم

صفر ولی زیاد نگیر

سوال های مرتبط

مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری