وزن ۶۳۰۰ تو ۴ ماهگی خوبه؟

۱۲ پاسخ

۲۹۵۰ بود تولد
۴ ماهگی ۵۷۰۰

پسرمنم6700
البته نارس به دنیا اومد 2390بود

پسرمنم همین بود تو ۴ ماهگی
ولی کم بود باید به۷کیلو میرسید

بستگی به وزن تولدش داره گلم
اگه هرماه ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ اضافه کرده باشه ینی خوبه

بنظرم کمه

اره

دختر منم تو 4ماهگی 6300بود

دقیقا دختر منم همین بود

ارع عالیه دخترمن
وزن تولدش2800
الان ک 6ماهو 18روزشه6700

پسر من تو 4ماه 8300بود. اون موقع آخر شب فقط 60تا شیر خشک میخورد. بقیش دیگه شیرخودمو میخورد.. بعد یک هفته که گذشت غذاشو شروع کردم

تولد چقد بود ؟برا من 3200تولد بود 6500چهارماهگي دکتر گفت يکم کمه

پسر منم ۶۴۰۰بود با لباس گفتن ۷۰۰گرم کمه

سوال های مرتبط

مامان آریو🩵 مامان آریو🩵 ۷ ماهگی