۷ پاسخ

چ شیری میخوره

خوبه دیگه

وزن وقدژنتیکیه هرچقدر بهش برسی تا جایی ک تعادل باشه وزن اضافه میکنه

دختر من ۴ ماهگی ۶ بود

کمه؟؟😐😐😐 من دخترم ۵۴۵۰بود😐😐

اره عزیزم خوبه بستگی ب وزن تولدداره

عالیهه

سوال های مرتبط

مامان ✨🧸delvin🧸✨ مامان ✨🧸delvin🧸✨ ۴ ماهگی
مامان کیان و رایان مامان کیان و رایان ۱۱ ماهگی