خیلی کمه
بستگی به وزن تولدش داره اینطوری مقایسه نمیشه کرد
ماشاالله عالیه
خانما دختر من 5700 قدش 62،دور سرش 39.نیم بنظرتون دورسرش کمه؟؟؟
چقدر عالی
خداروشکر خیلی خوبه
پسر من پایان سه ماهگی 7900
قد 65
دور سر 41.5
من امروز دکتر بودم گفت حداکثر ماهی ۹۰۰ وزن گیری باید داشته باشه نوزاد
البته نمیدونم تا چند ماهگی
ولی وزنش به نظر خیلی خوبه قدشم همین طور ماشالله
هر ۲ ساعت چند سیسی شیر میخوره عزیزم؟
پسر منم دیروز بردمش دکتر ۳ماه یه هفتشه.۶۸۰۰بود خوبه فکر کنم
بله
پسر منم قد ۶۲
وزن با کسر لباس ۶۵۰۰
۳ماه و ۱۰ روزش بود
پسر من پنج روز دیگه سه ماهش تموم میشه ۷ کیلو هست قدش رو یادم رفت بپرسم دکتر گفت عالیه
ماشااا عزیزم تپل هم محسوب میشه عزیزم
پسر منم دوماهگی ۶۴۰۰بود
عالیه
خیییییییلی خوبه خداحفظش کنه چشم بد بدور
اریا هم قدش گرفتم ۶۴ بود ولی وزنش نمیدونم ... وزن رهام دو ماهگی چند بود !؟؟؟
ماشالله عالیه
وزنش بدو تولد چقدر بود ؟هر ماه اگه هفتصد گرم اضافه کنه نرماله اگه بیشتر که چه عالی ولی زیاده روی هم خوب نیست برای بچه
اره عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.