سونو انجام بده
من دادم گف کیست داری
برو بهداشت بهشون بگو انجام میدن برات واسه من دست زد خداروشکر گفت نداری
عزیزم همون یدفعه برو سونو ویزیت دکتر شده ۵۰۰ اخرشم میفرستت سونو
عزیزم شیر خودتو میدی بچه ت؟؟
شاید کیست داری غده نیس منم رفتم سونو 1800بود
اگر دکتر زنان با تجربه بری با دست زدنم میفهمه واسه اطمینان بیشتر احتمالا بفرستن سونو
اینجوری معاینه نمیشه
دراز بکش دستتو بزار زیر سرت
معاینه کن
آزاد یا بیمه داری
برو اول دکتر ماموگرافیت کنه اگه نیاز باشه یا اسکن میفرسته یا سونو یا جفتشو ولی خواهرم قیمتش الان همینه...من هفته پیش رفتم سونو ان تی شد ۷ تومن
میتونی بری دکتر زنان ماموگرافی کنه برات معاینه سینه
اول برو دکتر دست بزنه میفهمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.