بدبخت مادر پدرا
نه من خودم میخرم چون برای جهازم خریدن حالا ب دکور نمیخوره مقصر خودمم باید عوضش کنم
اره عزیزم
موکت کل خونه رو باید مادر پدر دوماد میکردن توی رسم ما
اگه نکرده باشن پسرشون باید زحمتشو بکشه
عزیز دلم هرچی بخرن برا نی نی، جزو سیسمونی هست قاعده و قانون خاصی که نداره. اصلش این بود که یه سری وسایل ضروری رو بخرن بعد کم کم سرویس چوب و هزارتا چیز دیگه افتاد وسط .اگه وسعشون میرسه خب بخرن وگرنه معلومه که نه.
هیچی جز سیسمونی نیست و باید شوهرت بخره همه رو .
نه ، هرکی هرچی در توانشه
انشاالله که نشده باشه خانواده ها با این وضعیت مم.لکت
نه 🫣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.