من خوردم دیگه
نه عزیزم چیزی نباید بخوری بعد خوردن محلول یک ساعت و دو ساعت و سه ساعت بعدش ازت خون میگیرن همین خیلی از دکترا با توجه به میزان قند خون مامان باردار دو مرحله این آزمایش و مینویسن برای هرکس با توجه به وضعیتش نگران نباش برو ازمایشتو بده خود آزمایشگاه هم توضیحات بهت میده
من خودم تا الان فقط یه قند دو ساعت بعد صبحانه دادم چون متفورمین مصرف میکنم
چقد زود اون باید هفته بیست شش باشه سابقه دیابت دارین؟
من از صبح ناشتا هستم الان واقعا حالم بد شده
وای دارم میمیرم
بخدا 5700شده درمانگاه تو شیراز
ولی دکتر چیزی نگفت
گفت هر چی نوشتم رو انجام بده
باش ممنونم ازتون خانما
وای من خیلی گشنمه
هیچی نباید بخوری تو اون چند ساعت
نه نمیشه
نه نمیشه حتی اب هم میگن نباید بخوری
آزمایش قند خون رو میگی؟
اونکه تو هفته شما زوده🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.