کسی اینجا بچشو ۳۷ هفته و ۴ روز سزارین ب دنیا اورده؟
مشکلی پیش نیومده

۵ پاسخ

من ۳۷و ۴ روز برا اولی کیسه آبم پاره شد به دنیا اومد

عزیزم من سی وشش هفته زایمان اولم سال نود و شیش بود والان‌پسرم هشت سالشه خداروشکر واز اول هم هیچ مشکلی نداشت

عزیزم من27هفته زایمان طبیعی داشتم الان بچم چهارسالشه

سلام عزیزم‌من دوستم بچشو ۳۷ هفته ۱ روز به دنیا اور خداروشکر الان ۵ ماهشه

پایان ۳۷ هفته دیگه بچه کامل

بچه شما تو ۳۸ هفته محسوب میشه دیگه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری