به نظرتون موقع زایمان ماما همراه بهتره بگیرم یا بی دردی؟

۵ پاسخ

ماما همراه بگیر وگرنه تو‌بیمارستان مثل یتیما میشی یکی باید همش حواسش باشه بهت

من ماما همراه داشتم واقعا خوب بود
خیلی کمکت میکنه
من چون چند نفر بهم گفتن خودت زور میزنی اونا هیچ کاری نمیکنن از قبل نگرفتم
ولی وقتی بستری شدم همونجا ماما همراه گرفتم واقعا خوب بود

ماما همراه واسه زایمان طبیعی واقعا لازمه من اگه ماما همراه نداشتم واقعا میمردم

ماماهمراه بهتره قطعا.

الان دیگه فک نکنم ماما همراه قبول کنه

سوال های مرتبط