سلام به همه
کدوم قشنگ تره برای عکاسی تولد یک سالگی دخترم

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم من آتلیه آنلاین دارم 😍🌾
هزینه هر ادیت فقط 65 تومن قیمت کار کودک تم‌محرمی و...
کار من با هوش مصنوعی نیست ☺️ وچهره اصلا تغییر نمیکنه بکگراند تک مورد نظر رو میفرستم انتخاب کنید تا مطمئن بشید.
تم دندونی 🦷 و تم محرمی🌖 و تم تولد و ماه‌گرد ...
خواستید بفرمایید درخدمتم
این شماره در هر اپلیکیشن روبیکا یا ایتا یا بله و تلگرام
09368238610

با 24
هزار فالور در اینستاگرام. و 5سال سابقه

اگ راه میره این مدلی بخر
اگ هنو راه نمیره نخر تو نشسته عکسش خوب نمیشه بلیر تنش کن یا تاپ و شورتک
ولی اگ راه میره من سبزه رو بیشتر میپسندم

سفید سبز تو فضای سبز خیلی قشنگ میشه اگه تو خونه هم گرفتی با تم غاز که تازه مد شده قشنگ میشه
اگرم آتلیهیبرب و تم مجلسی دوست داری سمت چپی

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

سبز سفید🥹💚🌸

سمت راستی
با تم پیکنیک و کلاه قشنگ میشه

دوتا زیبان ولی انتخاب من سمت راستیه..

سمت راستی
سبز سفید

سوال های مرتبط

مامان نفس و نیهان مامان نفس و نیهان هفته بیست‌ونهم بارداری