خانوما پوشک دخترم چرا گوله میشه نگا؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

مگه گن لاغری می‌بستی طفلک بچه اینجوری سفت کردی😬😮‍💨
یکم شل تر لطفا اینطوری حتی به زور دسشویی میکنه عزیزم ردش میوفته پاهاش اذیت میشه

چخبره انقد سفت

وای دختر زیادی سفتش کردی بچه گناه داره به شکمش فشار میاد،شل ببندی پایینشم خوب میمونه

خیلی سفته طفلمی

حیلی سفت بستی براش

مارکش چیه؟

سفت بستین چسبا باید به سمت پایین باشه و حتما زیر نافش باشه

فکر کنم خیلی دور کمرشو سفت بستی
یکم شل تر کن
بعد قسمت داخل رونش هم دورشو باید بعد از پوشک کردن صاف کنی لبه داخلی پوشک رو دربیاری

براش بزرگ نیست؟ البته برا دختر منم میشه چون خالیه

خیلی سفت بستییی

سوال های مرتبط