۲۲ پاسخ

دختر من ۵ روز دیگه ۴ ماهش تمومه هنوز نشده تو این ۴ ماه ماهی بالای ۶۰۰ گرم اضاف کن چون هم رفلاکس داره هم آلرژی ولی ماشالله خداروشکر از نظر خودم با وجود رعایت غذایی شدید خودم و شیر خشک بدون پروتئینی که خودش میخوره خوب وزن گرفته گور بابای حرف بقیه فقط خودت مهم باش اصلا برات مهم نباشه بقیه چی میگن تو اگه بچت ماهی دو کیلو هم وزن بگیره باز از یه جای دیگش ایراد میگیرن که حرف زده باشن تو از این گوش بزن از اون گوش بده بیرون آدما از دم هم همینجورن

چند کیلوعه

والا ماهم بچه میبینیم ولی من خدامیدونه تا حالا ب خودم اجازه ندادم راجب یکی شون نظر بدم ..آخه ب من چه معذرت میخام ب تو چه

بمن میگن عزیزم گوش نکن

وزنش چقدره

به منم میگن شیرت خوب نیس بچت ریزه مونده😒 شیر خشک بده و حالا جالب اینجاست همینا چون دختر اولم شیرخشکی شد طعنه میزدن که شیرخشک بد و فلان 🙂
کلا باید یه زری بزنن

به دختر منم میگن چقدر کوچوله تازه بدنیا اومده آخه بچه تازه بدنیا اومده ۵ونیم کیلو میشه؟
هی میگن چرا آوردیش بیرون
دیروز دا شوهرم کلافه شد گفت اگر دکتریتون تموم شده ما بریم

ی سری ادمای مریضی هستن ک فقط میخان تو دل آدمو خالی کنن ولی توجه نکن به سالم بودن بچه ات نگاه کن ..منکه فقط خندم میگیره بذا هرچی میخان بگن

اینا همه از حسادت ..منکه ی حرفایی میشنوم خنده دار بخدا...مادرشوهرم ک نمیتونه ببینه نوه بهتر این نداره هرسری ی ایرادی میگیره..میگه یه لپش بزرگترازاون یکی لپشه😂اینجای کله اش صاف تره تا اون طرفش نمیدونم پاهاش چرا بازه

آخ دقیقاااا دارم روانی میشم😭

عزیزم پسرمن ۳ماه فقط ۱کیلو اضافه کرد همه ی اینا رو هم من شنیدم و نادیده میگیرم
تفاوت های فردی رو در نظر نمیگیرن
پسرمن آلرژی و رفلاکس داره همین که حالش خوبه و سالمه برامون یه دنیاست
اصلا مهم نباشه
من با یه مامانی صحبت کردم دخترش ۷ماهه با وزن ۱۹۰۰ دنیا اومده بود دکترها گفته بودند بدلایل مختلف این بچه زنده نمی مونه و به مادر گفته بودن وقت خودت رو صرف بچه بزرگترت کن زیاد خودت رو درگیر این بچه ات نکن
مادر با وجود همه این گفته ها تلاش خودش رو کرده و الان دخترش کلاس چهارمه هزارماشااله همه فکر می‌کنند که کلاس هفتم یا هشتمه
ماشااله هم درشت هم قد بلند و زیبا

اصلا مهم نباشه دختر خوب گوش نده این دنیا پر از آدم‌های بیکار و ناآگاه اند

نذار انرژی خوابهای اطرافت انرژیت رو بخورن و هدر بدن بچسب به زندگیت و خودت و بچه ات و روزانه شکر گزاری رو فراموش نکن

عزیزم مهم دکتر و این که رو نمودار باشه دختر منم همه میگن ریز میگم مهمه دکتر راضیه و روی خط نمودار رشد طبیعی خودش داره

مال منم ۴ ماهشه تو ۴ ماه ۱۲ روزگی ۶ کیلو ۱۰۰ بود هرکی بهم میگه ریزه میگم رو نمودارش میره جلو حالا ما چاقیم چکار کردیم که این نکنه

مگه چند کیلوئه، ولش کن حرف مردم رو، مهم اینه که استخونش سالم باشه، باور کن اگه بچه آدم چاق هم باشه، همینا یه چیزی میگن براش

ماهی ۷۰۰ گرم که خوبه
ولشون کن بقیه رو دنبال حرفن

عزیزم ۷۰۰ گرم ک خوبه رشدش نرماله

اینهمه همه جا میگن انقد دخالت نکنین تو کار بقیه نمیدونم ما کی قراره یاد بگیریم
خودتو ناراحت نکن عزیرم😞نمیفهمن

پسر منم چهارماهگی 6800بود همش مادرشوهرم میگه چقد کوچلوعه چقد ریزه
ولی بهداشت قد و وزنش میگه نرماله کم نیس
نگران نباش اصلا اهمیت نده ب حرفاشون

عزیزم ما هم همین هستیم بچهدمنم حساسیت به پروتین گاوی داره اصلا وزن نگرفت این ماه.شیر هم نمیخوره

منم همینطور دخترم سه ماه و دو هفته‌شه ۵کیلوعه خب من چیکار کنم رفلاکس و آلرژی داره شیرم بزور میخوره.. هرکی بهم میگه باهاش تند برخورد میکنم که دیگه تکرار نکنه😒

چندکیلو مگ دختر من 5500 الان

پسر منم تو ۴ ماهگی ۶ کیلوع

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار ۱۴ ماهگی