۳ پاسخ

اره خیلی من دیگه کلافه شدم از دوشیدن و با شیشه شیر دادن

خیلییییییی
شیرخشک میدادی؟؟؟

اشکال نداره ازمن دوماهگی پس زدشیرخشک میدم

سوال های مرتبط

مامان آراز و آرتین مامان آراز و آرتین ۵ ماهگی