۱۹ پاسخ

وماک شرخشک‌ وپستونک میدیم میگن چرا شیرخودتو نمیدی مردم فقط بلدن گیربدن ونظربیخودبدن

من کار به حرف بقیه ندارم
اما واقعا شیر خشک و پستونک کار مادرو راحت تر میکنه و شرایطو بهتر میکنه
منم در تلاشم دخترم پستونک بگیره و شیر خشک بخوره که خودم بتونم یکم راحت باشم

منی ک با وجود اینکه بچم ب پروتئین گاوی حساسیت داره خودم رژیم گرفتم ولی شیر میدم ولی گفتن شیرت کیفیت نداره بچه گوشت نمیبنده

منی ک شیر خشک میدم میگن چرا شیر خودتو نمیدب

من هنوزم‌ بعد از تقریبا ۶ ماه دارم این حرفارو میشنوم
تازه مادر همسرم هی بهم میگه شیر خشک بده به پندار بذار یکم تپل بشه جون بگیره 🫤

وااای هرکاری کنیم باز دخالتشونو میکنن 🤦🏻‍♀️ من خودم خیلی تلاش کردم دخترم شیر خودمو بخوره ولی اصلا سمت سینه میرفت شروع میکرد به جیغ زدن یک مااااه تلاش کردم ولی نخود مجبور شدم شیرخشک بدم با این حال که خواهرشوهر مادرشوهر تلاش منو دیدن میگن خودت نخوتستی شیر بدی بهش😐😐😐

قبول دارم پستونک واقعااااا خوبه

ولشون کن. هر کاری کنی حتما یه چیزی میگن دیگرون. الان اگر شیر خشک میخورد بهت میگفتن چرا شیر خودتو نمیدی و از این مدل حرفا. هر کاری که فکر میکنی برای نی نی بهتره همونو انجام بده و تو خودت مادرش هستی و مطمئنا بهترین کارارو براش میکنی

لباستو ازکجا گرفتی منم میخوام😁

خیلی کار خوبی میکنی توجه نکن، ب منم گفتن چرا شیر خودتو نمیدی دیگه اخرا گفتم مادرشم شما دایه نباشید لطفا

هرکار کنی یه حرفی میزنن تو خودت ببین و تحقیق کن منم دلم میخواست دخترم پستونک بگیره چون اذیت میشدم زمانی که بیرون میرفتیم ولی هرچی سنش بیشتر میشه همه چی راحت تر میشه

دختر منم شیشه رو نمیگیره دیگ
پستونک رو عوق میزنه🤣

من ب بچه اولیم ک اصلا ندادم
اینم رسما پدرمو در آورده ها ولی مقاومت میکنم شیشه و پستونک ندم

هرکجا که رفتی بگو تو زندگیت دخالت نکنن

منم دخترم نه شیشه میگیره نه پستونک😂

واااا کی گفته همه بچه ها باید بخورن؟

عزیزم اگر اینارو بدی باز زر میزنن میگن چرا میدی خوب نیست😂😂😂😂


بهشون بگو به شما چه
تموم شد رفت🤣

چی بهتر از شیر مادر

اگه میخورد صد تا غر دیگه میزدن😂

شیر خودتو میخوره عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان و تو دلی مامان شاهان و تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری