نه زوده عزیزم بهترین زمانش دوازده هفته یا دوازده هفته و ۳روز
نه گلم من رفتم اصلا قبول نکردن گفتن برو یه هفته دیگ بیا دیروز 12هفته و4روزم بود رفتم همه چیش واضح بود
من ۱۱ هفته ۴ روز رفتم پیش دکترم و نوشت و سونو و آزمایش انجام دادم
خانما اگ الان من با آخرین پریودم حساب کنم فردا میشه ۱۲هفته و ۱روز ولی دکترمو عوض کردم گفت ۱۱ هفته ای. الان فردا میشم ۱۱هفته ۴روز برام آن آتی نوشته چیکار کنم برم یا نرم.
دکتر منم ۱۱ هفته برام نوشته بود ولی من نرفتم گذاشتم ۱۲ هفته ۲ روز رفتم
۱۲ هفته ۲ روز من رفتم کامل همه چی مشخص بود جنسیتشم حدودی گفت
اخه دکترم نوشته
بهتره ۱۲هفته کامل بشی بعد بری
بهترین زمان ۱۲ هفته باید بری
ن زوده منم میخاستم برم دکترم گفت کوچیکه نرو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.