الان عالیه دیگه
گلم چطور رعایت کردی کم شد؟
دیگه اخراشی نهایت یکی دوتا بره بالا ک فک نکنم مهم باشه تا۲۲ اوکیه
واسه من ۲۵ هفته ۲۰ بود چیکار کردین اومد پایین؟
چکار کردی ؟ واسه من ۳۱ هست و قندمم نرمال شده نمیدونم چکارکنم کم بشه
چ کارایی انجام دادی ک کم شد
چیکار کردی درست شد دکتر ب منم گفته زیاده ولی نگفته چیکار کنم. آزمایش قندمم خوب بود
چیارو رعایت کردی؟؟منم اب دورش۲۱ هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.