۸ پاسخ

الان عالیه دیگه

گلم چطور رعایت کردی کم شد؟

دیگه اخراشی نهایت یکی دوتا بره بالا ک فک نکنم مهم باشه تا۲۲ اوکیه

واسه من ۲۵ هفته ۲۰ بود چیکار کردین اومد پایین؟

چکار کردی ؟ واسه من ۳۱ هست و قندمم نرمال شده نمی‌دونم چکارکنم کم بشه

چ کارایی انجام دادی ک کم شد

چیکار کردی درست شد دکتر ب منم گفته زیاده ولی نگفته چیکار کنم. آزمایش قندمم خوب بود

چیارو رعایت کردی؟؟منم اب دورش۲۱ هست

سوال های مرتبط