۴ پاسخ

من ۲۴هفته ۱۸بودم

نه خوبه عزیزم نگران نباش ولی رعایت کن

قندتو رعایت کن

قندیجات آب دورجنین زیاد میکنه
قندمصنوعی حذف کن
برنج و نون و ماکارونی و کربوهیدراتت کم کن

سوال های مرتبط

مامان نیهان 💗 مامان نیهان 💗 ۹ ماهگی