۳ پاسخ

منم لب مرز بودم دوباره ازمایش دادم خوب بود،،ولی سر پسرم کم کاری داشتم تا اخر بارداری هروز باید قرص میخوردم بعد زایمان هم رفع شد دوباره ازمایش دادم ، ان شاالله ک خوب باشه برای شما ولی اک مم کاری هم باشه نگران نباش قرص بخوری چیزی نمیشه

منم اتفاقا کم کتری تیروئید گرفتم اول بارداری ارجاع به دکتر غدد دادن و دارو مصرف می کنم. زود ازمایشوتو بدید نهایتا دارو می دن اگر کپ کار بود چیزی نیست. اما حتما پیگیر باشید چون روی هوشبهر بچه اثر گذاره

نگران نباش منم لب مرز بودم دارم دارو با دز پایین استفاده میکنم ،ولی حتما آزمایش بده و پیگیرش باش چون تیروئید تو بارداری مهمه

سوال های مرتبط