طبیعیه ، مجرای اشکیش هست که بسته هست
خودتون موقع شیر خوردن دستتونو کامل بشورین ماساژ چشم بدید تو اینترنت بزنین یادتون میده
ب مرور غی ها برطرف میشه
چایی و پنبه ی استریل هم خوبه بزنین ب چشمش وقتی باز نمیشه
با پد پنبه ای شیر خودت چندبار تمییزش کن
یه چند دقیقه گذشت با آب جوشید بکش که چسبو نشه چندبار تکرار کن خوب میشه
با گوش پاک کن آب جوش زده هم مجرای اشک گوشهی چشم رو ماساژ بده
شاید مجرای اشکی چشمش بسته س. مامانم میگفت من اینطوری بودم هی تند تند با آب ولرم و پنبه مجبور بود پاک کنه تا چشمام باز بشن. برای من در حدی بود که پلکام به هم میچسبید. ولی شما ببر دکتر نشون بده. تو موارد حاد، میل میزنن. ایشالا که چیزی نیست برای دختر شما.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.