۷ پاسخ

سلام عزیزم
سرش سرما خورده اگه ببریش دکتر قطره میده اگه نبردیش خودت تو خونه یکم پنبه بزار روی بخاری داغ بشه یکم بعد بزار روی سرش و روش هم یه کلاه نخی سرش کن تا صبح بمونه تا دو سه شب این کار رو بکن خوب میشه
منم یکی از قل هام همینجور شد از زایشگاه که اومدیم بردیمش حمام سرماخورد چشم راستش و هی چرک میکرد این کار رو کردم خوب شد

عفونت نیست مجرای اشک بسته اس
با پنبه تمیز و ابگرم پاک کن کناردماغشم اروم ماساژ بده

ببر دکتر قطره میده خوب میشه

مال دختر منم این جوریه خیلی نگرانم

ببرش دکتر احتمالا سرش سرما خورده یا مجرای اشکش بستس

دختر منم اینجوری بود فهمیدم به شامپوش آلرژی داره فقط شامپو بچه ایروکس بهش ساخت که دکتر داده داروخانه ها و اینترنتی دارن

من بردم دکتر قطره داد گفت مجرای اشکی بستس

سوال های مرتبط