عزیزم سالمه الهی شکر وزن بالا که خوب نیست
ژنش لاغره چ اشکالی داره
انشالله عاقبت بخیر بشه و موفق
من خیلی وقته دیگه نه رو وزن نه رو قد حساس نیستم.بچه بزرگ میشه فقط این ماییم که پیر میشیم با اعصابای ضعیف.همین که سالمه و مریض نیس خداروشکر
من هنوز نبردمش براقد وزن
پسر من آخرین بار ۹۱ بود نمیدونم الان چنده
دیشب بهار تو خونه خودم اندازه زدم
دراز کشیده قد ۸۸
وزن ۱۳/۵
ایستاده باید دوسانت کم کنم ینی ایستاده ۸۶
من چی بگم که وزنش ۱۰٫۲۰۰ با قد ۸۵ 😂
اول اینکه ماشالا بهش( چون زودرس بود )
دوم اینکه هنوز سه هفته تا دوسال داره بچم
سوم اینکه انقدر حرص نخور
بنظرم ببر متخصص کودکان بگو معرفیت کنه ازین دکترا که تراکم استخوان بچه میسنجن شاید قطره ای داد یا گفت مثلا ده سالگی بیاز اونموقع قطره بهتر اثر کنه احتمالا ۶ سانت اینا تاثیز بذاره
چهارم اینکه پسرا بلوغ قد میکشن به چشم دارم میبینم
پنجم انقد نگران نباش ناراحت میشم 🥹
وزن زیاد مهم نباشه دختر خاله من ۳ سالشه ۱۳ کیلو دکتر گفته خوبه
دخترمن قدش ۸۶ وزنش ۱۰/۵
دختر منم ریزس هرچی میدم زیاد وزن نمیگیره
گفت قدش خوبه ولی وزنش یک کیلو کم داره
هنوز نبردم اما ۱۸ خرداد بردم دکترش قد ۹۰ وزنش ۱۱ بود ..۲ کیلو کم کرده بود🫠
وزنش ۱۷ و ۸۰۰ قدشو نمیدونم
برای وزنگیری مولتی پلاس زینک سانستول بدید بجای مولتی ویتامین
اشتهاشو زیاد میکنه به وزنگیری هم کمک میکنه
دختر منم۸۴ وزن۱۱
قد۸۵وزن ۱۰٫۹۰۰ منم روانی شدمممممممممم اصلا وزن نمیگیره
وزنش ۱۱۵۰۰ قدش ۸۸
دختر من هم قدش ۸۵ وزنش هم حدودا ۱۱/۷۰۰ است ولی دکتر گفت خوبه ، خیلی حساس نباش . مهم اینکه از نمودارش بالاتر باشه
نبردم هنوز
قدش ۸۵
وزنش ۱۲.۷۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.