گلم من یادمه هزار و خورده ای بود بتام سونو رفتم زیر چهار هفته بود فقط ساک بارداری بود ده روز بعدش رفتم گفت هفت هفته و دو روزی قلبش هم تشکیل شده بود حالا خرما بخور سیب بخور بادام بخور انشالله تا ده روز دیگه صدا قلبش هم میشنوی
عزیزم موقع سنو واریژینال دردت نیومد؟
منم پنج خفته سنو واژینال شدم فقط ساک خالی بود نگران نباش
منم لقاحم دیر انجام شده
نگفت چند هفتشه دقیق ؟
اره عزیزم پنج هفته خیلی کوچولوعه
تازست
به امید خدا ۱۰ روز دیگه میری میبنیش صدای قلبش هم میشنوی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.