خانما بچم له کرده میتونم پودر بچه بزنم بهش خوبع؟

۳ پاسخ

پماد بزنین ب جای پودر بچه
پماد زینک اوکساید و یا هیدرودرم
ممکنه ب پوشکش هم حساسیت داشته باشه، مارکشو عوض کنین
اگه ۱ میپوشه پوشک ، مارکای دیگ استفاده کنین

پماد آردن خوبه

آره پودر بچه من زدم بهتر شدم دخترم خیلی قرمز کرده بود پاش...
سودوکرم هم خیلی خوبه من میزنم براش...

سوال های مرتبط

مامان علی آقا😍🩵 مامان علی آقا😍🩵 ۱۳ ماهگی
مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی
مامان آقا آرتین👼🏻💙 مامان آقا آرتین👼🏻💙 ۱۰ ماهگی