پماد بزنین ب جای پودر بچه
پماد زینک اوکساید و یا هیدرودرم
ممکنه ب پوشکش هم حساسیت داشته باشه، مارکشو عوض کنین
اگه ۱ میپوشه پوشک ، مارکای دیگ استفاده کنین
پماد آردن خوبه
آره پودر بچه من زدم بهتر شدم دخترم خیلی قرمز کرده بود پاش...
سودوکرم هم خیلی خوبه من میزنم براش...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.