۵ پاسخ

رفلاکس داره،؟

من از دوماهگی میدم چون وزنش دوبرابر وزن تولدش شدع بود دکتر گفت
وزن تولدش چهقدر بود الان شد 5

سلام وزن تولد ش چند بود

هرکار دکتر گفته بکن

وزن تولدش چند بوده؟
اگه دکتر گفته بده

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی